Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang me...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Undergraduate Final Project Report |
Published: |
2011
|
Online Access: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Malaysia Kelantan |
id |
my.umk.eprints.5574 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.umk.eprints.55742022-05-23T08:42:07Z http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/ Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna Norhidayah A.Rahman Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna. 2011 Undergraduate Final Project Report NonPeerReviewed Norhidayah A.Rahman (2011) Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna. Undergraduate Final Project Report thesis, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted) |
institution |
Universiti Malaysia Kelantan |
building |
Perpustakaan Universiti Malaysia Kelantan |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Kelantan |
content_source |
UMK Institutional Repository |
url_provider |
http://umkeprints.umk.edu.my/ |
description |
Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna. |
format |
Undergraduate Final Project Report |
author |
Norhidayah A.Rahman |
spellingShingle |
Norhidayah A.Rahman Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
author_facet |
Norhidayah A.Rahman |
author_sort |
Norhidayah A.Rahman |
title |
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
title_short |
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
title_full |
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
title_fullStr |
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
title_full_unstemmed |
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
title_sort |
sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna |
publishDate |
2011 |
url |
http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/ |
_version_ |
1763303572510867456 |