Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna

Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang me...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Norhidayah A.Rahman
Format: Undergraduate Final Project Report
Published: 2011
Online Access:http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Kelantan
id my.umk.eprints.5574
record_format eprints
spelling my.umk.eprints.55742022-05-23T08:42:07Z http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/ Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna Norhidayah A.Rahman Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna. 2011 Undergraduate Final Project Report NonPeerReviewed Norhidayah A.Rahman (2011) Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna. Undergraduate Final Project Report thesis, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted)
institution Universiti Malaysia Kelantan
building Perpustakaan Universiti Malaysia Kelantan
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaysia Kelantan
content_source UMK Institutional Repository
url_provider http://umkeprints.umk.edu.my/
description Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna.
format Undergraduate Final Project Report
author Norhidayah A.Rahman
spellingShingle Norhidayah A.Rahman
Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
author_facet Norhidayah A.Rahman
author_sort Norhidayah A.Rahman
title Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
title_short Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
title_full Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
title_fullStr Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
title_full_unstemmed Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
title_sort sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna
publishDate 2011
url http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574/
_version_ 1763303572510867456