Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia

Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
Format: Monograph
Language:English
Published: Universiti Sains Malaysia 1983
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf
http://eprints.usm.my/53792/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Sains Malaysia
Language: English
id my.usm.eprints.53792
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.53792 http://eprints.usm.my/53792/ Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin AC801-895 Inaugural and program dissertations Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982. Universiti Sains Malaysia 1983 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin (1983) Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic AC801-895 Inaugural and program dissertations
spellingShingle AC801-895 Inaugural and program dissertations
Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
description Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.
format Monograph
author Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
author_facet Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
author_sort Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin
title Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_short Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_full Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_fullStr Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_full_unstemmed Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
title_sort kajian analisa kandungan nilai-nilai yang di siarkan melalui iklan televisyen malaysia
publisher Universiti Sains Malaysia
publishDate 1983
url http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf
http://eprints.usm.my/53792/
_version_ 1740826577988485120