Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Universiti Sains Malaysia
1983
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf http://eprints.usm.my/53792/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Sains Malaysia |
Language: | English |
id |
my.usm.eprints.53792 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.usm.eprints.53792 http://eprints.usm.my/53792/ Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin AC801-895 Inaugural and program dissertations Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982. Universiti Sains Malaysia 1983 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin (1983) Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted) |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
building |
Hamzah Sendut Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Sains Malaysia |
content_source |
USM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.usm.my/ |
language |
English |
topic |
AC801-895 Inaugural and program dissertations |
spellingShingle |
AC801-895 Inaugural and program dissertations Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
description |
Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982. |
format |
Monograph |
author |
Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin |
author_facet |
Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin |
author_sort |
Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin |
title |
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
title_short |
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
title_full |
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
title_fullStr |
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
title_full_unstemmed |
Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia |
title_sort |
kajian analisa kandungan nilai-nilai yang di siarkan melalui iklan televisyen malaysia |
publisher |
Universiti Sains Malaysia |
publishDate |
1983 |
url |
http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf http://eprints.usm.my/53792/ |
_version_ |
1740826577988485120 |