Pembangunan instrumen gaya penyelesaian masalah dalam kalangan Pelajar Pendidikan Teknik dan Vokasional

Instrumen Gaya Penyelesaian Masalah (PiLS) telah dibina untuk mengenalpasti gaya penyelesaian masalah dalam kalangan pelajar. Kajian ini dilaksanakan untuk membuktikan kesahan dan kebolehpercayaan PiLS serta membina profil pelajar dengan menggunakan model Rasch. Responden kajian terdiri daripada pel...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mahadi, Mashitoh, Mohd. Amin, Nor Fadila, Abdul Latif, Adibah, Musta’amal, Aede Hatib, Ismail, Sarimah, Nordin, Mohd. Safarin, Ghaffar, Mohd. Najib
Format: Conference or Workshop Item
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/38357/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Malaysia

Similar Items