Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)

Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, ma...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Wan Ishak, Wan Hussain, Mat Yamin, Fadhilah, Abu Bakar, Siti Zakiah
Format: Monograph
Language:English
Published: UUM 2021
Subjects:
Online Access:https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf
https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Utara Malaysia
Language: English
id my.uum.repo.30188
record_format eprints
spelling my.uum.repo.301882023-12-27T10:19:04Z https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/ Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah HF Commerce Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut. UUM 2021 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf Wan Ishak, Wan Hussain and Mat Yamin, Fadhilah and Abu Bakar, Siti Zakiah (2021) Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804). Other. UUM. (Submitted)
institution Universiti Utara Malaysia
building UUM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Utara Malaysia
content_source UUM Institutional Repository
url_provider http://repo.uum.edu.my/
language English
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
description Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut.
format Monograph
author Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
author_facet Wan Ishak, Wan Hussain
Mat Yamin, Fadhilah
Abu Bakar, Siti Zakiah
author_sort Wan Ishak, Wan Hussain
title Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_short Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_full Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_fullStr Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_full_unstemmed Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
title_sort norma baharu, kaedah pemasaran baharu, jom digital! (s/o 14804)
publisher UUM
publishDate 2021
url https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf
https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/
_version_ 1787138914913353728