Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, ma...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
UUM
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Utara Malaysia |
Language: | English |
id |
my.uum.repo.30188 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uum.repo.301882023-12-27T10:19:04Z https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/ Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah HF Commerce Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut. UUM 2021 Monograph NonPeerReviewed application/pdf en https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf Wan Ishak, Wan Hussain and Mat Yamin, Fadhilah and Abu Bakar, Siti Zakiah (2021) Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804). Other. UUM. (Submitted) |
institution |
Universiti Utara Malaysia |
building |
UUM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Utara Malaysia |
content_source |
UUM Institutional Repository |
url_provider |
http://repo.uum.edu.my/ |
language |
English |
topic |
HF Commerce |
spellingShingle |
HF Commerce Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
description |
Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut. |
format |
Monograph |
author |
Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah |
author_facet |
Wan Ishak, Wan Hussain Mat Yamin, Fadhilah Abu Bakar, Siti Zakiah |
author_sort |
Wan Ishak, Wan Hussain |
title |
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
title_short |
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
title_full |
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
title_fullStr |
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
title_full_unstemmed |
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804) |
title_sort |
norma baharu, kaedah pemasaran baharu, jom digital! (s/o 14804) |
publisher |
UUM |
publishDate |
2021 |
url |
https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/1/14804_TC_TN.pdf https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188/ |
_version_ |
1787138914913353728 |