Persepsi pesakit-waris terhadap kejelasan maklumat dan hubungan perorangan dalam komunikasi di pusat perubatan

Salah satu faktor yang menyumbang kepada persepsi umum masyarakat terhadap sesebuah organisasi adalah tahap kepuasan khidmat pelanggannya. Hal ini termasuklah khidmat pelanggan di pusat perubatan melibatkan komunikasi antara pihak pusat perubatan dan pesakit atau waris menjadi aduan atau rungutan ma...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Zarina Othman, Mohd Azman Abas, Rozmel Abdul Latiff, Azizah Ya’acob, Wan Nur’asyiqin Wan Mohammad, Noorazmeira Nor’azman
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 2019
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/14171/1/28839-96329-1-PB.pdf
http://journalarticle.ukm.my/14171/
http://ejournals.ukm.my/gmjss/issue/view/1169
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Kebangsaan Malaysia
Language: English