Penggunaan User-Generated Content dalam promosi pelancongan Putrajaya
Semenjak diperkenalkan teknologi Web 2.0, peningkatan dalam bidang industri pelancongan itu kian meningkat disebabkan penglibatan para pelancong terhadap internet dalam menempah penginapan, tiket, dan merancang perjalanan. User-Generated Content (UGC) merupakan kandungan yang dijana pengguna s...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia
2021
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/16367/1/369-Article%20Text-547-1-10-20210213.pdf http://journalarticle.ukm.my/16367/ http://spaj.ukm.my/jws/index.php/jws/issue/view/18 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Kebangsaan Malaysia |
Language: | English |