Pembelajaran teradun semasa pandemik : analisis tahap penerimaan pensyarah di Kolej Komuniti di Malaysia
Situasi pandemik COVID-19 telah mengubah pelaksanaan pendekatan pembelajaran kepada pembelajaran teradun. Pendekatan ini masih lagi pada fasa awal dan tahap penerimaan pensyarah di Kolej Komuniti di Malaysia masih lagi belum diketahui. Justeru, kajian ini adalah bertujuan untuk mengenal pasti ta...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2022
|
在線閱讀: | http://journalarticle.ukm.my/20803/1/59095-196265-1-PB.pdf http://journalarticle.ukm.my/20803/ https://ejournal.ukm.my/akademika/issue/view/1466 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
機構: | Universiti Kebangsaan Malaysia |
語言: | English |