Pembelajaran teradun semasa pandemik : analisis tahap penerimaan pensyarah di Kolej Komuniti di Malaysia

Situasi pandemik COVID-19 telah mengubah pelaksanaan pendekatan pembelajaran kepada pembelajaran teradun. Pendekatan ini masih lagi pada fasa awal dan tahap penerimaan pensyarah di Kolej Komuniti di Malaysia masih lagi belum diketahui. Justeru, kajian ini adalah bertujuan untuk mengenal pasti ta...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Suganti Ealangov, Khairul Azhar Jamaludin
格式: Article
語言:English
出版: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 2022
在線閱讀:http://journalarticle.ukm.my/20803/1/59095-196265-1-PB.pdf
http://journalarticle.ukm.my/20803/
https://ejournal.ukm.my/akademika/issue/view/1466
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
機構: Universiti Kebangsaan Malaysia
語言: English