Model Pembelajaran Integrasi Kolaboratif (MoPIK): strategi pengajaran guru dalam kemahiran menulis

Pengembangan kemahiran menulis dalam kalangan murid menjadi gendala disebabkan oleh faktor kelemahan murid dalam menangani kaedah penulisan yang berkesan. Selain itu, proses pengajaran guru juga didapati masih mengekalkan kaedah lama yang seharusnya diubah mengikut rentak pendidikan zaman kini. Peru...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Vijayaletchumy Subramaniam, Richard Ignacy, Rahmah Ahmad H. Osman, Salmah Jan Noor Muhammad
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 2024
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/24509/1/14%20%E2%80%93%2028%2078674-259936-1-PB%20-.pdf
http://journalarticle.ukm.my/24509/
http://ejournal.ukm.my/jatma/index
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Kebangsaan Malaysia
Language: English