Model Pembelajaran Integrasi Kolaboratif (MoPIK): strategi pengajaran guru dalam kemahiran menulis
Pengembangan kemahiran menulis dalam kalangan murid menjadi gendala disebabkan oleh faktor kelemahan murid dalam menangani kaedah penulisan yang berkesan. Selain itu, proses pengajaran guru juga didapati masih mengekalkan kaedah lama yang seharusnya diubah mengikut rentak pendidikan zaman kini. Peru...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2024
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/24509/1/14%20%E2%80%93%2028%2078674-259936-1-PB%20-.pdf http://journalarticle.ukm.my/24509/ http://ejournal.ukm.my/jatma/index |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Kebangsaan Malaysia |
Language: | English |