Faktor keagamaan dan sikap: perkaitan dengan pencarian maklumat produk makanan halal dalam kalangan keluarga Islam di Malaysia / Nor Azura Adzharuddin dan Siti Zanariah Yusoff

Maklumat merupakan satu input kognitif yang diperlukan oleh setiap individu. Umumnya, seseorang mencari maklumat berkaitan aspek kesihatan, teknologi, pertanian dan ilmu lain, namun kajian ini ingin melihat pencarian maklumat berkaitan produk makanan halal. Dalam konteks lambakan dan kecelaruan makl...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Adzharuddin, Nor Azura, Yusoff, Siti Zanariah
Format: Article
Language:English
Published: Academy of Contemporary Islamic Studies (ACIS) 2018
Subjects:
Online Access:http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/30405/1/30405.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/30405/
https://jcis.uitm.edu.my
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Mara
Language: English