Penerapan nilai-nilai murni dalam piagam pelanggan Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi (FSPPP) UiTM / Marni Ghazali … [et al.]

Piagam pelanggan atau "Client Charter" merupakan satu komitmen bertulis yang dilaksanakan di peringkat Jabatan atau agensi-agensi kerajaan terhadap penyampaian atau perkhidmatannya kepada pelanggan yang berteraskan standad kualiti yang telah ditetapkan. Tujuan utama ianya diwujudkan adalah...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ghazali, Marni, Shazali, Nurliyana, Sultan Mohideen, Rosilawati, Haris, Siti Melinda, Abd Aziz, Norazlin
Format: Book Section
Language:English
Published: Division of Research, Industrial Linkages and Alumni, UiTM Cawangan Melaka 2013
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/80518/1/80518.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/80518/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Mara
Language: English