Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim

Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua mo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dang Wanni , Ibrahim
Format: Thesis
Published: 2003
Subjects:
Online Access:http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/11341/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaya
id my.um.stud.11341
record_format eprints
spelling my.um.stud.113412021-07-06T04:19:56Z Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim Dang Wanni , Ibrahim QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua modul yang dicadangkan iaitu Modul Pentadbir dan Modul Pembekal. Sistem merupakan salah satu Pengurusan Perhubungan Pelanggan (Customer Relationship Management) yang memenuhi permintaan sesebuah syarikat besar di dalam melaksanakan kerja harian mereka. Sistem pengendalian yang digunakan untuk membangunkan sistem ini adalah Windows 98. Manakala Perisian yang dicadangkan untuk pembangunan sistem ini adalah zope 2.5.1 iaitu salah satu perisian yang digunakan untuk membuat mengimplementasikan berasakan web yang mempunyai pangkalan data dan pelayannya sendiri. Di samping itu terdapat perisian yang digunakan untuk membantu pembangunan sistem seperti Macromedia Dreamweaver Ultra Dev 4.0, Adobe Photoshop 6.0, Microsoft Visio Profesional 2002, dan Microsoft Word 2000. Laporan ini mengandungi perkara-perkara seperti pengenalan projek, kajian litersi, metodologi yang digunakan, analisis sistem, rekabentuk antaramuka yang dicadangkan dan kesimpulan keseluruhan. 2003 Thesis NonPeerReviewed application/pdf http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf Dang Wanni , Ibrahim (2003) Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim. Undergraduates thesis, University of Malaya. http://studentsrepo.um.edu.my/11341/
institution Universiti Malaya
building UM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaya
content_source UM Student Repository
url_provider http://studentsrepo.um.edu.my/
topic QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
spellingShingle QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
Dang Wanni , Ibrahim
Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
description Laporan Customer Satisfaction System yang akan dibangunkan ini adalah bertujuan untuk memenuhi syarat kursus Projek Ilmiah Tahap Akhir I bagi Sarjana Muda Teknologi Maklumat. Sistem ini merupakan aplikasi berasaskan web yang boleh memasuki sistem secara pelayar web.Sistem ini terbahagi kepada dua modul yang dicadangkan iaitu Modul Pentadbir dan Modul Pembekal. Sistem merupakan salah satu Pengurusan Perhubungan Pelanggan (Customer Relationship Management) yang memenuhi permintaan sesebuah syarikat besar di dalam melaksanakan kerja harian mereka. Sistem pengendalian yang digunakan untuk membangunkan sistem ini adalah Windows 98. Manakala Perisian yang dicadangkan untuk pembangunan sistem ini adalah zope 2.5.1 iaitu salah satu perisian yang digunakan untuk membuat mengimplementasikan berasakan web yang mempunyai pangkalan data dan pelayannya sendiri. Di samping itu terdapat perisian yang digunakan untuk membantu pembangunan sistem seperti Macromedia Dreamweaver Ultra Dev 4.0, Adobe Photoshop 6.0, Microsoft Visio Profesional 2002, dan Microsoft Word 2000. Laporan ini mengandungi perkara-perkara seperti pengenalan projek, kajian litersi, metodologi yang digunakan, analisis sistem, rekabentuk antaramuka yang dicadangkan dan kesimpulan keseluruhan.
format Thesis
author Dang Wanni , Ibrahim
author_facet Dang Wanni , Ibrahim
author_sort Dang Wanni , Ibrahim
title Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
title_short Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
title_full Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
title_fullStr Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
title_full_unstemmed Customer Satisfaction System (CSS) / Dang Wanni Ibrahim
title_sort customer satisfaction system (css) / dang wanni ibrahim
publishDate 2003
url http://studentsrepo.um.edu.my/11341/1/Dang_Wanni_Ibrahim_0203.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/11341/
_version_ 1738506471649312768