Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan

Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video y...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Asvini Asokan
Format: Undergraduate Final Project Report
Language:English
Published: 2021
Online Access:http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf
http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Kelantan
Language: English
id my.umk.eprints.3898
record_format eprints
spelling my.umk.eprints.38982022-05-24T02:35:49Z http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/ Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan Asvini Asokan Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif. 2021 Undergraduate Final Project Report NonPeerReviewed text en http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf Asvini Asokan (2021) Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan. Final Year Project thesis, Universiti Malaysia Kelantan.
institution Universiti Malaysia Kelantan
building Perpustakaan Universiti Malaysia Kelantan
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaysia Kelantan
content_source UMK Institutional Repository
url_provider http://umkeprints.umk.edu.my/
language English
description Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif.
format Undergraduate Final Project Report
author Asvini Asokan
spellingShingle Asvini Asokan
Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
author_facet Asvini Asokan
author_sort Asvini Asokan
title Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
title_short Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
title_full Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
title_fullStr Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
title_full_unstemmed Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan
title_sort kajian kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan
publishDate 2021
url http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/1/ASVINI%20AP%20ASO.pdf
http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898/
_version_ 1763303338434101248