Interaksi rakan sekelas dalam program pendidikan inklusif dari perspektif murid berkeperluan khas

Program Pendidikan Inklusif (PPI) ialah pernyertaan Murid Berkeperluan Khas (MBK) dalam pembelajaran di kelas perdana bersama murid perdana. Salah satu cabaran kepada peningkatan bilangan MBK dalam PPI ialah MBK kurang berminat untuk menyertai program ini. MBK yang telah menyertai PPI pula kurang be...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Patricia Mongudal, Ronald Yusri Batahong, Connie Cassy Ompok
Format: Proceedings
Language:English
English
Published: IPG Kampus Kent 2021
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32416/1/Interaksi%20rakan%20sekelas%20dalam%20program%20pendidikan%20inklusif%20dari%20perspektif%20murid%20berkeperluan%20khas.ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32416/2/INTERAKSI%20RAKAN%20SEKELAS%20DALAM%20PROGRAM%20PENDIDIKAN%20INKLUSIF%20DARI%20PERSPEKTIF%20MURID%20BERKEPERLUAN%20KHAS.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32416/
http://ipkent.edu.my/spip/dokumen/prospip21.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sabah
Language: English
English
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first