Kesan pembelajaran berasaskan masalah dan pembelajaran kolaboratif berbantukan geometer’s sketch pad terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran kolaboratif pelajar tingkatan empat

Permasalahan utama dalam pelaksanaan pengajaran pada peringkat sekolah menengah ialah pembelajaran kolaboratif yang diamalkan kurang berkesan, kekurangan kemahiran KBAT pelajar dan prestasi akademik kurang memuaskan. Tambahan pula, amalan kaedah pembelajaran pelajar yang kurang sesuai dan kesediaan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jupri Basari
Format: Thesis
Language:English
English
Published: 2023
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/1/24%20PAGES.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39104/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sabah
Language: English
English

Similar Items