Pengurusan Kualiti : Bagaimana Islam Menilainya

Perkhidmatan atau barangan berkualiti menunjukkan ianya telah memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan. Mengikut amalan harian, sesuatu pengeluaran barangan atau perkhidmatan yang berkuantiti banyak tetapi tidak berkualiti merupakan pembaziran dari segi tenaga sumber manusia kerana pengulangan semul...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Surena, Sabil, Zaimuariffudin Shukri, Nordin, Jamayah, Saili, Abdul Halim, Busari
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: Proceedings of HRDC organised by FCHD, UNIMAS, 2003 2003
Subjects:
Online Access:http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/1/Pengurusan%20Kualiti%20%20Bagaimana%20Islam%20Menilainya.pdf
http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sarawak
Language: English
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first