Ketidaksantunan bahasa sebagai strategi pujukan dalam iklan berbahasa Sepanyol

Makalah ini membincangkan tentang penggunaan ketidaksantunan bahasa sebagai strategi pujukan emosi dalam iklan bercetak. Sebanyak 21 buah iklan bercetak berbahasa Sepanyol yang diambil daripada majalah, surat khabar dan juga internet telah dikaji dan dianalisis mengikut Model Ketidaksantunan (Culpep...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mansor, Nor Shahila, Mamat, Roslina, Che Omar, Rozita, Ahmad Ghazali, Akmar Hayati
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia 2014
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/34319/1/Ketidaksantunan%20bahasa%20sebagai%20strategi%20pujukan%20dalam%20iklan%20berbahasa%20Sepanyol.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/34319/
http://ejournal.ukm.my/gema/article/view/6025
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Putra Malaysia
Language: English