The Cognitive Diagnostic Assessment Of The Learning Of Algebraic Expressions For Form Two Students
Pentaksiran diagnostik kognitif (PDK) berkemampuan untuk mentafsir kekuatan dan kelemahan dalam pembelajaran di samping memberi panduan untuk mengenalpasti ruang yang berpotensi untuk tujuan intervensi bagi pelajar yang menghadapi kesulitan dalam pembelajaran. Cognitive diagnostic assessment (...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29971/1/THE_COGNITIVE_DIAGNOSTIC_ASSESSMENT_OF_THE_LEARNING_OFALGEBRAIC_EXPRESSIONS_FOR_FOR_TWO_STUDENTS_-_TAN_YEW_HOR_%282015%29.pdf http://eprints.usm.my/29971/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Sains Malaysia |
Language: | English |
Summary: | Pentaksiran diagnostik kognitif (PDK) berkemampuan untuk mentafsir
kekuatan dan kelemahan dalam pembelajaran di samping memberi panduan untuk
mengenalpasti ruang yang berpotensi untuk tujuan intervensi bagi pelajar yang
menghadapi kesulitan dalam pembelajaran.
Cognitive diagnostic assessment (CDA) has the capacity to assess students’ cognitive
strengths and weaknesses in learning and serves guidance to identify potential areas
of intervention for students struggling in learning. |
---|