Hubungan di antara amalan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dan inovasi produk di kalangan syarikat pemprosesan makanan industri kecil dan sederhana
Pada era globalisasi ini, keperluan pelanggan menjadi semakin sukar untuk dipenuhi telah mewujudkan persaingan sengit di kalangan organisasi menyebabkan sesuatu organisasi sangat sukar untuk bertahan. Oleh itu, pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) menjadi falsafah pengurusan dan amalan syarikat yang...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book Section |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UTHM
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/3162/1/Bab09.pdf http://eprints.uthm.edu.my/3162/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Tun Hussein Onn Malaysia |
Language: | English |