Penilaian hubungan tahap penguasaan konsepsi sains dengan tahap kemahiran proses sains guru peringkat menengah rendah

Kajian ini adalah bertujuan untuk mengenal pasti tahap penguasaan konsepsi sains, tahap kemahiran proses sains dan hubungan antara keduanya di kalangan guru yang mengajar sains peringkat menengah rendah. Seramai 96 orang guru dari 24 buah sekolah di Kuala Lumpur telah dilibatkan sebagai responden. A...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ghafar, Mohd. Najib, Ibrahim, Abdul Rauf
Format: Article
Language:English
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/16130/1/MohdNajibGhafar2011_PenilaianHubunganTahapPenguasaanKonsepsi.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/16130/
http://proedujournal.com/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Malaysia
Language: English