Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kamarulzaman, Noorazlina
Format: Thesis
Published: 2005
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/34857/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Malaysia
id my.utm.34857
record_format eprints
spelling my.utm.348572013-10-17T01:28:25Z http://eprints.utm.my/id/eprint/34857/ Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan Kamarulzaman, Noorazlina Unspecified 2005 Thesis NonPeerReviewed Kamarulzaman, Noorazlina (2005) Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Geoinformation Science and Engineering.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Kamarulzaman, Noorazlina
Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
format Thesis
author Kamarulzaman, Noorazlina
author_facet Kamarulzaman, Noorazlina
author_sort Kamarulzaman, Noorazlina
title Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
title_short Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
title_full Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
title_fullStr Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
title_full_unstemmed Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
title_sort kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
publishDate 2005
url http://eprints.utm.my/id/eprint/34857/
_version_ 1643649694092492800