Undang-undang Perniagaan di Malaysia

Buku Undang-undang Perniagaan di Malaysia mengandungi tujuh bab yang membincangkan tentang pembentukan suatu kontrak dan perjanjian serta segala aspek lain yang berkaitan secara langsung dengan kontrak yang telah dimeterai. Kaedah penyampaian yang mudah dan ringkas digunakan bagi membantu para pelaj...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Hassan, Mumtaj, Md. Salleh, Khuzaimah, Mohamed Yusoff, Zuryati, Mohd Ali @ Ramli, Azlin Namili, Azrae, Ahmad Nasyran
Format: Book
Published: UUM Press
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/22963/
http://www.uumpress.com.my/index.php?page=shop.product_details&category_id=87&flypage=eko_fly4.tpl&product_id=530&option=com_virtuemart&Itemid=193
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Utara Malaysia
Description
Summary:Buku Undang-undang Perniagaan di Malaysia mengandungi tujuh bab yang membincangkan tentang pembentukan suatu kontrak dan perjanjian serta segala aspek lain yang berkaitan secara langsung dengan kontrak yang telah dimeterai. Kaedah penyampaian yang mudah dan ringkas digunakan bagi membantu para pelajar serta orang awam untuk memahami asas undang-undang pernia gaan dalam transaksi harian. Buku ini amat disarankan untuk di jadikan salah satu rujukan para pelajar undang-undang di institusi pengajian tinggi di samping menambahkan lagi bilangan rujukan undang-undang dalam bahasa Melayu.