Slogan iklan dalam majalah: Yang tersurat dan tersirat

Slogan merupakan satu cara untuk mengungkapkan gambaran mengenai sesuatu produk yang ditawarkan oleh sesebuah syarikat atau organisasi.Tujuan penciptaan slogan iklan ialah untuk memperkenalkan dan mengingatkan pengguna kepada sesuatu produk yang dihasilkan.Oleh itu, salah satu kaedah yang dilakukan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Yahya, Maizatul Azura, Ahmad, Ainal Akmar, Mahmor, Noor Aida, Hashim, Nasihah
Format: Article
Language:English
Published: Proceedings of the ICECRS 2017
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/23118/1/ICECRS%2C%201%20%282016%29%2085-92.pdf
http://repo.uum.edu.my/23118/
http://doi.org/10.21070/picecrs.v1i1.580
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Utara Malaysia
Language: English

Similar Items