Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
please refer fulltext
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Universiti Kebangsaan Malaysian
1991
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf http://journalarticle.ukm.my/4887/ http://www.ukm.my/jkom |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Kebangsaan Malaysia |
Language: | English |
id |
my-ukm.journal.4887 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my-ukm.journal.48872016-12-14T06:37:12Z http://journalarticle.ukm.my/4887/ Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, please refer fulltext Universiti Kebangsaan Malaysian 1991 Article PeerReviewed application/pdf en http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf Mohd Helmi Abd Rahim, and Mohd Khusairi Yahya, (1991) Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan. Jurnal Komunikasi ; Malaysian Journal of Communication, 7 . pp. 1-10. ISSN 0128-1496 http://www.ukm.my/jkom |
institution |
Universiti Kebangsaan Malaysia |
building |
Perpustakaan Tun Sri Lanang Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Kebangsaan Malaysia |
content_source |
UKM Journal Article Repository |
url_provider |
http://journalarticle.ukm.my/ |
language |
English |
description |
please refer fulltext |
format |
Article |
author |
Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, |
spellingShingle |
Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
author_facet |
Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, |
author_sort |
Mohd Helmi Abd Rahim, |
title |
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
title_short |
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
title_full |
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
title_fullStr |
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
title_full_unstemmed |
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
title_sort |
hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan |
publisher |
Universiti Kebangsaan Malaysian |
publishDate |
1991 |
url |
http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf http://journalarticle.ukm.my/4887/ http://www.ukm.my/jkom |
_version_ |
1643736236851986432 |