Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan

please refer fulltext

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Kebangsaan Malaysian 1991
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf
http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://www.ukm.my/jkom
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Kebangsaan Malaysia
Language: English
id my-ukm.journal.4887
record_format eprints
spelling my-ukm.journal.48872016-12-14T06:37:12Z http://journalarticle.ukm.my/4887/ Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan Mohd Helmi Abd Rahim, Mohd Khusairi Yahya, please refer fulltext Universiti Kebangsaan Malaysian 1991 Article PeerReviewed application/pdf en http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf Mohd Helmi Abd Rahim, and Mohd Khusairi Yahya, (1991) Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan. Jurnal Komunikasi ; Malaysian Journal of Communication, 7 . pp. 1-10. ISSN 0128-1496 http://www.ukm.my/jkom
institution Universiti Kebangsaan Malaysia
building Perpustakaan Tun Sri Lanang Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Kebangsaan Malaysia
content_source UKM Journal Article Repository
url_provider http://journalarticle.ukm.my/
language English
description please refer fulltext
format Article
author Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
spellingShingle Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
author_facet Mohd Helmi Abd Rahim,
Mohd Khusairi Yahya,
author_sort Mohd Helmi Abd Rahim,
title Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_short Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_full Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_fullStr Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_full_unstemmed Hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
title_sort hubungan agensi-pengiklan: masalah dan kriteria pemilihan agensi pengiklanan oleh pengiklan
publisher Universiti Kebangsaan Malaysian
publishDate 1991
url http://journalarticle.ukm.my/4887/1/9%281%29.pdf
http://journalarticle.ukm.my/4887/
http://www.ukm.my/jkom
_version_ 1643736236851986432