Status sosioekonomi: Satu cabaran penglibatan pelajar dalam aktiviti kokurikulum sekolah menengah
Kajian ini membincangkan konsep cabaran status sosioekonomi dengan penglibatan pelajar dalam aktiviti kokurikulum sekolah menengah. Sosioekonomi ini merujuk kepada profil ibu bapa yang merangkumi tahap pendidikan, pekerjaan dan pendapatan. Sehubungan itu, kedudukan sosioekonomi merupakan salah satu...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay Malay |
Published: |
Secholian Publication
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/1/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/2/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/ https://www.msocialsciences.com/index.php/mjssh/article/view/805/599 https://doi.org/10.47405/mjssh.v6i6.805 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Malaysia Sabah |
Language: | Malay Malay |