Pengaruh tpack, kreativiti dan penerimaan teknologi guru matematik Sekolah Menengah terhadap pelaksanaan pembelajaran abad ke-21
Pembelajaran Abad ke-21 merupakan proses pembelajaran yang berpusatkan kepada murid dengan menerapkan elemen kemahiran pemikiran kritikal, kolaborasi, komunikasi dan kreativiti dan inovasi. Penranan guru dalam melaksanakan PAK21 menjadi satu tuntutan masa kini dalam membina generasi yang bersedia be...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41405/1/24%20PAGES..pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41405/2/FULLTEXT..pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41405/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Malaysia Sabah |
Language: | English English |