Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri

Bentuk pengajaran dan pembelajaran pada abad ke-21 memerlukan guru untuk memainkan peranan dalam melibatkan pelajar secara aktif dalam aktiviti pembelajaran dengan menyediakan bahan bantu belajar yang inovatif supaya dapat mencorak pemikiran pelajar dengan lebih berkesan. Walau bagaimanapun, amalan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Shamsurya, Hamden Hamid
Format: Thesis
Language:English
Published: UNIMAS Institutional Repository 2022
Subjects:
Online Access:http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/3/Shamsurya%20ft.pdf
http://ir.unimas.my/id/eprint/39172/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sarawak
Language: English
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first