Retorik dalam risalah iklan makanan segera di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor
Risalah perniagaan termasuklah iklan makanan di restoran segera yang dicetak dan diedarkan mempunyai retorik untuk memastikan makanan yang dijual dapat bersaing dan diminati oleh pelanggan. Kebiasaannya, risalah digunakan untuk melariskan dan mempromosikan barangan atau perkhidmatan yang dapat menem...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Kolej Universiti Islam Melaka
2016
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64579/1/Retorik%20dalam%20risalah%20iklan%20makanan%20segera%20di%20Seksyen%207%2C%20Shah%20Alam%2C%20Selangor.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64579/ http://journal.kuim.edu.my/index.php/JK/article/view/114 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Putra Malaysia |
Language: | English |