Analyzing Islamic Education Textbook Questions In Secondary Schools In Iraq
Matlamat kajian ini adalah untuk menganalisis soalan-soalan dalam buku teks Pendidikan Islam pada tiga peringkat (gred 1,2,3) di sekolah-sekolah menengah di Iraq mengikut domain kognitif taksonomi Bloom dan untuk memberi cadangan bagi membina dan menambahbaik soalan-soalan dalam ketiga-tiga buku...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/30095/1/Eman_thesis_Final_copy22.pdf http://eprints.usm.my/30095/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Sains Malaysia |
Language: | English |
Summary: | Matlamat kajian ini adalah untuk menganalisis soalan-soalan dalam buku teks
Pendidikan Islam pada tiga peringkat (gred 1,2,3) di sekolah-sekolah menengah di
Iraq mengikut domain kognitif taksonomi Bloom dan untuk memberi cadangan bagi
membina dan menambahbaik soalan-soalan dalam ketiga-tiga buku teks tersebut.
The study aimed to analyze questions in Islamic education textbooks in the three
grades (grade 1,2,3) of secondary schools in Iraq according to Bloom’s taxonomy
cognitive domain and to provide recommendations to develop and improve the
questions in these three textbooks. |
---|