Representasi Peranan Gender Dalam Iklan: Sebuah Tinjauan Ke Atas Sorotan Literatur

ndustri periklanan merupakan sebuah industri yang membangun secara pesat di seluruh dunia melalui bidang pemasaran. Iklan disampaikan kepada khalayaknya menggunakan pelbagai medium seperti televisyen, radio, laman sesawang, papan iklan, akhbar, majalah dan lain-lain lagi. Iklan tersebut bertujuan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Abdul Kuthoos, Haja Mydin, Endut, Noraida, Azmawati, Azman Azwan
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/32015/1/Haja_Mydin_Bin_Abdul_Kuthoos%2C_Noraida_Binti_Endut%2C_Azman_Azwan_Azmawati.pdf
http://eprints.usm.my/32015/
http://www.icmcc2015.usm.my/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Sains Malaysia
Language: English
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first