Penggunaan Model Konstruktivisme Lima Fasa Needham Dalam Pembelajaran Sejarah
Artikel ini berasaskan satu kajian kuasi eksperimen yang dijalankan ke atas pelajar Tingkatan Empat dengan menggunakan Model Konstruktivisme Lima Fasa Needham (1987) dalam pengajaran mata pelajaran Sejarah. Model ini mempunyai lima fasa, iaitu: orientasi, pencetusan idea, penstrukturan semula ide...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Sains Malaysia
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/34231/1/JPP02Subadrah_%2821-42%29B.pdf http://eprints.usm.my/34231/ http://apjee.usm.my/APJEE_20_2005/JPP02Subadrah%20(21-42)B.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Sains Malaysia |
Language: | English |
Be the first to leave a comment!