Penerapan Konstruktivisme Di Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Asid Dan Bes Di Lima Buah Sekolah Di Pekan Pahang
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti penerapan konstruktivisme semasa pengajaran dan pembelajaran asid dan bes di lima buah sekolah di Pekan Pahang. Sampel kajian terdiri daripada 201 orang pelajar tingkatan 4 (tahun 2008) yang mengambil matapelajaran kimia serta 11 orang guru kimia. Instrumen k...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11247/1/PENERAPAN_KONSTRUKTIVISME_DI_DALAM_PENGAJARAN_DAN_PEMBELAJARAN_ASID_DAN_BES_DI_LIMA_BUAH_SEKOLAH_DI_PEKAN_PAHANG.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11247/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Teknologi Malaysia |
Language: | English |