Elemen psikologi pengguna dalam pengiklanan

Dalam kehidupan seharian, manusia tidak boleh ter/epas daripada pengaruh iklan. Media massa, sarna ada media cetak atau media eletronik, telah dan semakin banyak memperuntukkan ruang untuk pengiklanan. Kajian yang dilakukan di Amerika Syarikat telah mendapati setiap hari manusia terdedah kepada lebi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mad Shah, Ishak
Format: Article
Language:English
Published: Faculty of Management and Human Resource Development 2004
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/1128/1/IshakIshakMad2004_ElemenPsikologiPenggunaDalamPengiklanan.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/1128/
http://www.management.utm.my/download/jurnal-kemanusiaan/bil-04-dis-2004/92-elemen-psikologi-pengguna-dalam-pengiklanan.html
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Malaysia
Language: English