Kajian terhadap proses membuat keputusan dalam tingkah laku membeli di kalangan pengguna: kajian kes di Johor Bahru.

Kajian ini bertujuan mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi proses membuat keputusan di kalangan pengguna dalam membeli sesuatu barangan di tiga buah pasaraya besar di Johor Bahru iaitu Pasaraya Giant di Tampoi dan Plentong serta Pasaraya Carrefour. Seramai 480 orang pengguna lelaki dan perempuan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Panatik, Siti Aisyah, Mad Shah, Ishak, Rajab, Azizah
Format: Monograph
Language:English
Published: Universiti Teknologi Malaysia 2004
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/2691/1/71897.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/2691/
http://www.academia.edu/2658361/Kajian_Terhadap_Proses_Membuat_Keputusan_Dalam_Tingkah_Laku_Membeli_Di_Kalangan_Pengguna_Kajian_Kes_Di_Johor_Bahru
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Teknologi Malaysia
Language: English

Similar Items