Pemilihan kata sifat antara gender dalam iklan produk kecantikan dalam majalah fesyen Jepun / Feng Poo Ching

Kajian ini meninjau tentang pemilihan kata sifat antara gender bagi iklan produk kecantikan yang baru dalam majalah fesyen wanita Jepun, Non-no dan majalah fesyen lelaki Jepun, Men’s Non-no. Fokus kajian ini adalah berkenaan dengan kata-kata sifat yang dipilih dan kekerapan penggunaannya di halam...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Feng, Poo Ching
Format: Thesis
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://studentsrepo.um.edu.my/5482/1/cover.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/2/inside_cover.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/3/Part_1.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/4/Part_2.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/5/Part_3.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/6/tulang_tesis.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5482/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaya