Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah

Kemunculan pelbagai jenis produk dan perkhidmatan di pasaran menjadi semakin ketara. Persaingan turut bertambah dengan kemunculan firmafirma baru yang berlandaskan kepada satu objektif yang sarna iaitu mempertuaskan pasaran masing-masing. Setiap firma ini menawarkan produk atau perkhidmatan mau pun...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Julian Paul Sidin
Format: Research Report
Language:English
English
Published: Universiti Malaysia Sabah 2000
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/23488/1/Tinjauan%20ke%20atas%20tahap%20kualiti%20perkhidmatan%20di%20kalangan%20peniaga-peniaga%20kecil%20di%20Sabah.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/23488/7/Tinjauan%20ke%20atas%20tahap%20kualiti%20perkhidmatan%20di%20kalangan%20peniaga-peniaga%20kecil%20di%20Sabah%20.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/23488/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sabah
Language: English
English