Media sosial sebagai saluran perniagaan produk secara atas talian di Kota Belud, Sabah
Tajuk kajian ini ialah media sosial sebagai saluran perniagaan produk secara atas talian di Kota Belud, Sabah. Objektif yang digunakan ialah faktor keberkesanan media sosial, peranan media sosial dan cabaran penggunaan media sosial dalam perniagaan produk di atas talian di Kota Belud, Sabah. Ketiga-...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Academic Exercise |
Language: | English English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Institution: | Universiti Malaysia Sabah |
Language: | English English |