Media sosial sebagai saluran perniagaan produk secara atas talian di Kota Belud, Sabah

Tajuk kajian ini ialah media sosial sebagai saluran perniagaan produk secara atas talian di Kota Belud, Sabah. Objektif yang digunakan ialah faktor keberkesanan media sosial, peranan media sosial dan cabaran penggunaan media sosial dalam perniagaan produk di atas talian di Kota Belud, Sabah. Ketiga-...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Siti Nur Arniedah Jaiman
Format: Academic Exercise
Language:English
English
Published: 2022
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/1/24%20PAGES.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/35370/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Malaysia Sabah
Language: English
English

Similar Items