Understanding The Concept Of School's Expansion From The Functional And Conflict Paradigms' Perspectives

Walaupun sekolah telah wujud sejak masa silam lagi, konsep pendidikan adalah berbeza merentas masa dan tempat, dari segi falsafah, hasil, akses kepada umum dan cara operasinya. Tetapi hanya selepas Perang Dunia Kedua barulah pendidikan menjadi terbuka kepada lebih ramai daripada kelompok populasi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Hassan, Mohd Ali, Ismail, Hairul Nizam
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Universiti Sains Malaysia 2005
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/34234/1/JPP05Mohd_Ali_%2869-80%29B.pdf
http://eprints.usm.my/34234/
http://apjee.usm.my/APJEE_20_2005/JPP05Mohd%20Ali%20(69-80)B.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Institution: Universiti Sains Malaysia
Language: English